Salg som en service -1,5 times foredrag der ændre jeres tilgang til service

DKK5,000.00

Jeres kunder skal have en god oplevelse hos jer, og det rækker ud over det rene produkt og jeres faglighed. Det kan være en særlig opmærksomhedstilkendegivelse, bedre service, end de forventer, en lille uventet rabat – og meget, meget mere.

Varekategori:

Beskrivelse

Salg som en service

Salgskonsulenternes foredrag henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder, eller til afdelinger af større organisationer. Tilgangene i oplæggene kan også med fordel anvendes i let modereret form af offentlige instanser med stor borgerkontakt. Oplægget er berammet til at vare 40-60 minutter, inklusive spørgsmål. Virksomheden modtager efterfølgende et kort noteapparat fra samtalen i salen.

Med vores foredrag henvender vi os til dygtige fagfolk fra enhver branche – ud over salgsbranchen. Vi fortæller jer om Salg som en Service/Service som Salgsindsats.

Hos Salgskonsulenterne har vi den holdning, at alle i en virksomhed er en del af salgsprocessen. Det kan de være på både en positiv og en negativ måde – men de kan ikke undgå at være det. En høflig rengøringsassistent på gangen løfter kundens oplevelse mens en irritabel receptionist kan bidrage til at få kunden sendt over til konkurrenten. Ved at gøre sig dette bevidst, og ved at alle lærer at se kunden som målet for deres indsats, uanset hvad deres rolle er i virksomheden, kan man skabe en forrygende kundeoplevelse, der går direkte i bundlinjen.

Vi vil tale med jer om jeres produkt. Om, at I skal være stolte af det, og kende det godt nok til at vide, hvor stor en fordel, det er for kunden, hvilken værdi, det skaber, hvorfor det giver mening for jer at sælge og for kunden at købe. I skal også lære at se åbent og ærligt på, hvad jeres konkurrenter kan og gør, så I kan blive endnu bedre, dels ved at matche deres indsats, dels ved at dække dér, hvor de ikke gør.

Jeres kunder skal have en god oplevelse hos jer, og det rækker ud over det rene produkt og jeres faglighed. Det kan være en særlig opmærksomhedstilkendegivelse, bedre service, end de forventer, en lille uventet rabat – og meget, meget mere.

 

Hvem henvender foredraget sig til:

Salgskonsulenternes foredrag giver selvfølgelig hele virksopmheden noget at tænke over – men først og fremmest giver det jer handlemuligheder. Vores holdning er, at I skal kunne forlade et morgenmøde med os, klokken 9.30 og være i gang med små men vigtige ændringer i jeres praksis, inden I går til frokost. Resultater kommer af handling – og vi vil hjælpe jer med at skabe resultater.

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Salg som en service -1,5 times foredrag der ændre jeres tilgang til service”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *